חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מונטנגרו חופים מומלצים

החופים היפים במונטנגרו הופכים את מונטנגרו לאחד מיעדי הנופש הטובים באירופה. קו החוף 295 הק"מ מציע למבקרים מפרצים מרהיבים וחופי חלומות מוקפים בצוקים והרים עצומים ומיוערים, מנהרות, מערות, חופים חוליים או חופים עם חלוקי נחל. צבעי הים הטורקיז מהיפים ביותר בעולם , תוכלו למצוא חופים מבודדים ורגועים או חופים עם מסיבות תוססות. חופים בכפרים אותנטים או חופים יוקרתיים המושכים אליהם את כוכבי הוליווד. במאמר זה נסקור את החופים המומלצים ביותר במונטנגרו ובאילו אתרי נופש כדאי לכם לבקר לחופשת ספא מפנקת.

Jaz Beach

חוף ג'אז הוא אחד החופים המרהיבים והנוצצים ביותר בריביירת בודווה של מונטנגרו. במיקום מושלם ליד העיר העתיקה בודווה . הרבה דובר על הנופים של הים האדריאטי הצלול והכחול,  החוף ידוע בגלל פעילויות הספורט שלו, תוכלו למצוא בו כדור עף חופים, הרבה גולשים . ג'אז הפך מוכר בשנים האחרונות בשל ארועי התרבות הפוקדים אותו בכל שנה בחודשי הקיץ, בין היתר, בשל פסטיבל ריקודי הים השנתי המתקיים בו , החוף מארח גם הופעות והפקות ענק של האמנים הנחשבים בעולם, כמו הרולינג סטונס ומדונה .

Sveti Stefan Beach   חוף סבטי סטפן

האי סווטי סטפן (סטפן הקדוש) שוכן כמה קילומטרים מבודווה. הוא נחשב אחד מהחופים היוקרתיים ביותר ומשמש את עשירי מונטנגרו ועשירי העולם שיש להם וילות על האי. מי טורקיז צלולים, חול וההרים העצומים המיוערים הפכו  את סבטי סטפן לאי מבוקש מאוד על העשירים.

עוד במאה ה -15 האי הקטן היה מבוצר להגנה מפני איום הטורקים והפיראטים. הוא הפך בהדרגה לכפר דייגים מקסים עם כ -50 קוטג'ים ושלוש כנסיות. עם השנים, הדייגים הפשוטים התחלפו והאי הפך אתר נופש יוקרתי לאליטה.

האי של סבטי סטפן והחופים הטובים  שלו נמצאים כולם בבעלות פרטית, במקום עורכים מסיבות חוף מפוארות שחלקן על החוף וחלקן על היאכטות, שכל העשירים והמפורסמים לוקחים בו חלק.

החופים הפרטיים אמנם פתוחים לקהל הרחב, שאינם מיושבי האי, אך בתמורה לתשלום דיי יקר .

Mogren Beach

החוף מוגר, הוא למעשה שני חופים המחוברים יחד, שנקראים כך על  שם מלח ספרדי בשם מורגיני שספינתו  נשרפה והוא ניצל כשנסחף אל החוף הזה . החופים בריביירת בודווה  Mogren 1 ו- Mogren 2 נמתחים לאורך כ -400 מטרים ומחוברים בינהם על ידי מנהרה דמוית מערה.

חוף מוגרן הוא חוף שליו בו ההמולה של העיר נשכחת, תוכלו להתמכר לשקט ולריח של הים המלוח, הצוקים מאחור מכוסים צמחייה ים תיכונית שופעת עם יערות אורן ואלון  ומוקפים גבעות. זה אחד מהחופים עם השקיעות הכי מדהימות בצבע אדום וכתום עז.

מעבר לשני החופים של מוגרן נמצא צוק הסלע מקום פופולרי גבוה ממנו ניתן לקפוץ אל הים מגובה של 15 מטר .

Kamenovo Beach

חוף קמנובו הפונה דרומה (Kamenovo Plaža) יושב במפרץ של הים האדריאטי והצמחייה האטרקטיבית של ריביירת בודווה. אחד היתרונות של החוף הזה, הוא שהחנייה בו בחינם.

חוף קמנובו,מתפרש לאורך כמה מאות מטרים, יש בו ברים רבים ומסעדות  המגישים  משקאות וארוחות, כאשר הברים מספקים בערבים את המסיבות הכי שוות, מארחים תקליטנים  שמרקידים את הקהל עד לזריחה.

חוף קמנובו מתאים במיוחד לשחייה בשל שוברי הגלים, הוא מתאים גם לילדים קטנים.  יש גם קצה שבו המים עמוקים  ותוכלו לראות  אופנועי ים   נוסעים להנאתם בתוך המים במהירות מסחררת.

Petrovac Beach

פטרובאק היא עיירה מקסימה במפרץ קטן. הטיילת הציורית רצופה מלונות דירות חדשים, חנויות בוטיק ומסעדות גורמה, זהו מקום נופש יוקרתי .

אחת מהאטרקציות של החוף הם אתרים היסטוריים כמו  טירת Lastva מהמאה ה -16 , במרחק 800 מטר מהחוף ובנוסף תמצאו פסיפסים רומאים מהמאה הרביעית, כמו גם כנסיות עתיקות וחורבות רומיות אחרות בקרבת מקום. עיירת החוף מאוד פופולרית ויש בה מספר אתרי נופש עם אפשרויות לינה במלונות הרבים.

החוף הוא פחות חולי, אלא סלעי ומציע מיטות וספות הפרוסים באיזורים מוצלים לצורך הירגעות.

Ada Bojana Beach ,Ada Buna

סמוך  לנהר בוג'אנה נמצא חוף האי של עדה בוג'אנה. זוהי רצועת חוף של 3 קילומטרים ומדורגת כיעד תיירותי פופולרי , בשל היופי של החופים,  מספר מסעדות מאכלי ים המוכרות לאורך החוף, אך החוף בעיקר נודע בעבר כחוף נודיסטי, היתה זו מושבה, שהוקמה בתחילת שנות השבעים ובעשור האחרון נאסר על כך, כנראה עקב ריבוי התיירים. החוף ידוע כיום כמקיים ומקדם ארועים סביבתיים למען איכות הסביבה וזה נחשב לאחד מהחופים הנקיים במונטנגרו. יש בו הרבה מלונות שעושים ניקוי רעלים וצומות, בהם ניתן לאכול מזון בריא בלבד.

Drobni Pijesak Beach

Drobni Pijesak ממוקם צפונית בין  Petrovac לבין Sveti Stefan ויש מפרצונים ב- Rezevici. יש בו חוף באורך של כ -250 מטרים, החוף קטן ומבודד . חלק מהמלונות באתרי הנופש מציעים חוויות ספא וטיפולים לבעיות עור למינהן ומושכות הרבה תיירים שמגיעים לטפל בעור ולחוות ספא מפנק.

החוף נגיש גם לכיסאות גלגלים.

Sutomore Beach

סוטמור היא אחד מאתרי הנופש הפופולריים בחוף מונטנגרו. החוף ממוקם בין הערים בר ופטרובאק, בשל ההרים מסביב, הוא מוגן מפני הרוחות , מוקף בטבע עוצר נשימה ויערות.

במאות ה -15 עד המאה ה -18 סוטומור הייתה חלק מהרפובליקה הוונציאנית, השפעתם של האיטלקים מורגשת עד היום . גם  סוטומור ידועה  כעיירת ספא עבור אנשים שמגיעים להתאושש ממצבים בריאותיים .

תוכלו למצוא שפע של מקומות היסטוריים ועתיקים מרתקים לבקר בהם בסוטומור, כולל מבצר חאג 'נהאג' שנבנה על ידי הוונציאנים במאות ה -15 וה -16. תוכלו לבקר במנזר ראטאק, שנבנה לראשונה במאה ה -11 ולאחר מכן נבנה מחדש במאה ה -14.

 Sutomore הוא מקום מרגיע, עם חופים ואתרים היסטוריים ותיירות מרפא וספא.

Pržno Beach

חוף פראנו  באורך 350 מטרים, ממוקם בכפר דייגים קטן וים תיכוני , חלק מהריביירה של בודווה. הכפר נותר אותנטי ושומר על המסורת, סירות דייגים עוגנות בנמל , תראו את דייגי הכפר מביאים דגים טריים שגו כמה שעות קודם למסעדות הסמוכות. תוכלו לקחת מהנמל שייט בסירה לחופי סנט סטפן .

Buljarica Beach

בסמוך לעיירת הנופש Petrovac ממוקם חוף Buljarica. אחד החופים הארוכים ביותר בכל מונטנגרו, הוא משתרע על פני כמעט 2.5 קילומטרים.

בחוף הזה תמצאו הכל, קצה אחד שלו תוסס, עמוס בתיירים, באנשים שעושים ספורט, ברים ובתי הקפה, בעוד בהמשך החוף תוכלו למצוא מקומות שקטים ומבודדים, ליד חלוקי נחל ולעשות הליכות ארוכות, תוכלו ללכת לאורך החוף עד אשר רצועת החוף הולכת ונעשית דקה ומגיעים לסימטאות , ניתן להמשיך ולעלות עד  ההרים המיוערים בחופים הבלתי נגמרים האלה.

Queen's beach ,Kralijčina Praža

חוף קווין (או Kralijčina Praža , מוקף ביער עבות, ברושים ועצי זית. החוף במפרץ מוגן על ידי סלעים  ולכן הופך את המים לנוחים מאוד לשחייה . חוף קווין הוא חוף המוקף טבע ומסלולי הליכה בשבילים המובילים אל היער, שם תוכלו למצוא מערות, נהרות ואגמים.

Milocer Beach (King's Beach)

מילוצ'ר נקרא גם בשם קינג'ס ביץ '.  בחוף יש ווילה ששטחה מתפרש על  18 דונם של שטח מטופח היו בעבר מעון הקיץ של לא אחר מאשר מלך יוגוסלביה שנרצח.

בגנים יש עצים רבים, הברושים, הארזים, הזיתים, האורנים , גנים בוטניים  עם קקטוסים שויוצרים אווירה ייחודית לחוף של מונטנגרו.החוף אינו חולי לאור הכיסוי הנרחב של חלוקי נחל .

Bečići Beach ,Becicka

חוף Bečići הוכר בזכות יופיו עוד בשנת 1935, כאשר זכה בגראנד פרי בפריז כחוף היפה ביותר באירופה. הוא מושך אליו כוכבים כמו  הרולינג סטונס, מדונה, הפאוור קאפל לשעבר בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שהו בו בתקופה שהיו יחד.

אף על פי שהחול עמוס חלוקי נחל קטנים, הוא עדיין פופולרי, הוא מתפרש על  שני קילומטרים,  וידוע בשל גבעות גיר  שנוצרו לאורך החוף.

החוף מושך אליו מלבד סלבס, גם חובבי ספורט ימי , תוכלו לראות גם סירות דיג קטנות העוגנות מול החוף ורק מוסיפות ליופי המהפנט של המקום. בחוף Bečići מוקצית גם רצועת חוף שהוכרזה כחוף ידידותי לכלבים.

שאלות נפוצות על החופים של מונטנגרו

Perazica Do Beach

החוף הזה הוא חוף חלומי בזכות הצוקים הדרמטיים של והצבעים המדהימים של הים האדריאטי . החוף באורך של כמה מאות מטרים, מיקומו המערבי הופך את חוף פרזיצה לאידיאלי לצפייה בשקיעה.אם תרצו לטייל, שביל חוף מוביל מהעיירה הסמוכה פטרובאק לחוף פרזיצה ומסתיים במנהרה .

היופי שלו, השקיעות הקומנטיות, טמפרטורות  המים יכולות להגיע לשיא של קרוב ל 30 מעלות צלזיוס, מה שהופך את הרחצה בו למהנה במיוחד, כמו לעשות אמבטיה חמה או ג'קוזי  תחת כיפת השמיים.

יש רק מסעדה אחת ואפשרויות כיבוד נוספות, לצד לינה, נמצאות בעיירה הסמוכה פטרובאק , במרחק קילומטרים ספורים משם.  ותאלצו להחנות את רכבכם ליד אחד הצוקים ואז  לרדת במדרגות רבות וארוכות לחוף.

בחוף פרזיצה יש המלון הממוקם בגובה רב שנבנה בתוך הצוקים .

Slovenska Beach

רצועת חוף ארוכה לאורך 1,600 מטרים קסומים. חול הכולל חלוקי נחל טבעיים, זהו חוף מתאים לטיולים משפחתיים, מאחורי חוף סלובנסקה  נבנה מלון גדול , תוכלו  לטייל בטיילת הראשית של בודווה, שם יש אפשרויות רבות למסעדות ובילויים עד הלילה.

ניתן להתנסות בספורט ימי כמו סקי מים,ליהנות מהשיט מהמזח לאי סנט ניקולה.

חוף סלובנסקה עמוס מאוד ומתוייר, ואם אתם מחפשים שקט ורוגע, מומלץ להגיע בבוקר מוקדם לפני 11 בבוקר .

איפה החופים היפים, השווים והמיוחדים ביותר במונטנגרו? הסבר על חוף ים מומלץ ששווה להגיע. איזה מפרץ מציג חופים יפים במונטנגרו? הכל כאן!

להלן רשימה של החופים הפופולריים ביותר במונטנגרו, מהפופולריים ביותר לפחות פופולריים ומהטובים ביותר ועד הגרועים ביותר. אף על פי שהוא מעט מוכר לתיירים, הוא נקי מאוד ומעט מעט אנשים, עם מעט תיירים בקיץ. החוף הנפוץ ביותר בקרואטיה והשני בגודלו בסרביה נמצא בריביירת בודווה, שם מיטות שיזוף ושמשיות מכסות את החול בקיץ. הוא ממוקם על הים האדריאטי, שקט מאוד ויפה, והוא פוגש חופים נפלאים רבים מדרום לצפון. חוף בלה בלה שווה ביקור והוא אחד החופים הטובים ביותר במונטנגרו המפורטים כאן. כל חופי המדינה הזו נעלמו, אך ישנם חופים נהדרים רבים, חלקם ניתן למצוא באזור זה, כולל החוף הפופולרי ביותר בסרביה והשני בגודלו בקרואטיה. בקיץ זה מקום נהדר להיות בו, עם הרבה כסאות נוח ושמשיות למתפללי שמש כמו גם כמה מסעדות ובתי קפה נהדרים. אם אתם מחפשים חוף ריק, וליקה פלאזה הוא החוף המתאים לכם, אבל אם אתם רוצים ליהנות מחיי החוף האמיתיים, החוף הזה הוא בדיוק זה. אזכיר כמה מהחופים הפופולאריים ביותר ואזמין אותך להמליץ.

החוף הטוב ביותר במונטנגרו למשפחות עם ילדים

זהו החוף הראשון הבטוח לקשקשנים קטנים. עם תנאי רוח נוחים, החוף כה פופולרי שחובבי ספורט ימי רואים בו את אחד החופים הטובים ביותר במונטנגרו בכל הנוגע לאפשרויות שתוכלו לבחור. זהו מקום נהדר לשחייה, צלילה, שנורקלינג, גלישה וספורט אחר, מה שהופך אותו גם ליעד פופולרי לילדים. לא משנה איזה חוף אידיאלי אתם מחפשים, בכל אחד מהם תמצאו חתיכת גן עדן לחוף.

עם קו חוף באורך קילומטר לאורך הים האדריאטי

מונטנגרו מארחת כמה חופים מדהימים שלעתים קרובות התיירים מתעלמים מהם מעדיפים חופים במדינות הסובבות. החוף שלה נמצא במרחק של 295 ק"מ מהים האדריאטי ומציע הזדמנויות רבות לחופים יפהפיים. חוף מוריצ'י בפנים מונטנגרו בראש הרשימה במרץ, עם עליית גובה ים ממוצעת של 1.5 מטר ועומק של 2 מטר.

לאולסיני יש גם כמה מהחופים המעניינים ביותר במונטנגרו

אז הקפד לכלול אותם ברשימה שלך. בקר בהרצג נובי להפלגה או צא להפלגה שתעזור לך לגלות את נפלאות מפרץ בוקה. רבים מתווכחים על מי הכי טוב ואילו טובים לשמור ברדאר. כדאי לנסות אותם, במיוחד כשמדברים על חופים טובים, כי הם כן.

לא משנה מה שתחליטו

עליכם לשקול גם מקום בו תוכלו להתחיל את מסע הגילוי שלכם במדינה הקטנה והיפה הזו. לכן, בקרו במיטב שיש לחופשות הבלקן להציע, ואם אתם תיירים או מחפשים משהו ייחודי ויפה בכדי ליהנות, אז אל תחפשו מעבר לחופי מונטנגרו.

אם אתם רוצים לבקר במפרץ פטרובץ '

אחד החופים התוססים ביותר במונטנגרו, אז חוף לוסיצה (המכונה גם חוף לוצ'יקה) הוא היעד בשבילכם. בחוף יש הרבה בתי קפה, מסעדות וטיילות לאורך החוף והוא מקום נהדר לטיולים, שחייה, דיג ופעילויות אחרות. למרות שזה לא החוף הכי יפה בסרביה, החוף שרוב המקומיים ממלאים בדרך כלל עם תושבי הרצג נובי הוא גם יעד פופולרי. זהו לא רק החוף הטוב ביותר לתיירים, אלא גם עבור המקומיים, אם כי הוא לא זה שמושך הכי הרבה מבקרים.

ישנם כמה חופים בולטים אחרים שאתה צריך לבקר בהם במהלך חופשת הקיץ שלך במונטנגרו לחופשת חוף

לפני שאתם צוללים לחוף הגרוע ביותר במדינה לבילוי, עליכם לשקול כמה עובדות רלוונטיות על חופי מונטנגרו. היתרון של חופים במונטנגרו הוא שהם תיירות המונית, שחסכה מהם מקרובטיה השכנה. למרות שהחופים הטובים ביותר במונטנגרו נקבעו על ידי תמונות, דירוגים, מפות ואינטרנט, כדאי להבין שיש רבים. זכרו שכשתגיעו למונטנגרו בקיץ, החופים יהיו מלאים באנשים ויש הרבה מקום בין החוף למיטת החוף. כפי שאגיד לך, אם ימי הקיץ האינסופיים הם היעד העיקרי שלך, אכיר לך כמה מהחופים היפים ביותר במונטנגרו.

ממוקם על החוף הדרומי של מונטנגרו

חוף חולי זה הוא היעד המושלם עבור אלה שרוצים לבלות יום שלם במים הכחולים והצלולים של הים האדריאטי. העצים שמרפדים את החוף והמים הכחולים היפים הופכים אותו למקום מושלם לשיזוף, שחייה, דיג או אפילו טיול יום לים התיכון. חלוקי נחל מעוצבים בצורה מושלמת, חול יפה ומיטת חוף יפהפיים מוסיפים ליופיו של חוף יפהפה זה בבצ'יצ'י, מונטנגרו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במונטנגרו מתחילה כאן

דילוג לתוכן